Express Worldwide Shipping

Returpolicy

Vi erbjuder 14 dagars returrätt räknat från tidpunkten för mottagandet av produkten. Varor som returneras måste vara oanvända; i originalförpackningen; och med sina originaletiketter kvar. Kunden bär det fulla ansvaret för att betala alla kostnader relaterade till returfrakt.

När du returnerar varor från länder utanför EU, se till att ange “RETURNERADE VAROR” tydligt överst på returadressen och deklarera dem som “returnerade varor” till budet/posttjänsten. Om du gör det förhindrar du att returer försenas av EU:s tullmyndigheter och att de ådrar sig ytterligare avgifter. Om din retur medför ytterligare kostnader kommer dessa att dras av från återbetalningen. För närvarande kommer kunder som återvänder från länder utanför EU att vara ansvariga för att betala sina egna fraktkostnader och bör överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring.

I händelse av att kunden får en felaktig vara av misstag, eller en med defekter, kommer Flâneri att tillhandahålla returfrakt.

Återbetalningar

När din retur har mottagits och inspekterats kommer du att få ett e-postmeddelande från oss som meddelar dig att återbetalningen har behandlats och att krediten kommer att tillämpas på den ursprungliga betalningsmetoden. Kortåterbetalningar tar upp till 10 arbetsdagar för din bank att genomföra. Detta kan variera mellan kortutgivare och vi kan inte påverka detta.

Utbyten

Vårt lager är begränsat. Om du vill byta en vara i din beställning eller ersätta en vara som är defekt eller skadad, skicka ett e-postmeddelande till info@flaneri.fi så att vi kan reservera den efterfrågade varan och ge råd om returproceduren.

0
    0
    Din kundvagn
    Din vagn är tomÅtergå till butiken

    Prenumerera på Flâneri-nyhetsbrevet för uppdateringar om nyanlända, ledare och rekommendationer.